Scenarii

1. CAPTURAREA STEAGULUI

- 2 baze cu steag;

- 2 echipe egale numeric;

- 2 steaguri care sa fie arborate in bazele respective;

Reguli :

1) Toti jucatorii trebuie sa inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;

2) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

3) Daca un jucator este eliminat in timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a fost lovit sau sa il agate de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucator);

4) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;

Pentru a castiga jocul : capturati steagul echipei adverse si aduceti-l la baza proprie.

 

2. IMPUSCATI-L PE CAPITAN

- 2 baze cu steag;

- 2 echipe egale numeric;

- un membru al fiecarei echipe e ales Capitan;

- echipele sunt duse la bazele proprii;

Reguli :

1) Capitanul nu-si poate parasi baza;

2) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu si nu pot parasi baza decat atunci cand jocul a inceput;

3) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

4) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

 

Pentru a castiga jocul : eliminati Capitanul echipei adverse.

 

3. APARA OBIECTIVUL

- O echipa este numita "Atacatori" si cealalta "Aparatori";

- Alegeti o zona unde va puteti apara pentru a numi baza, amplasandu-va steagul;

- "Aparatorii" trebuie sa aiba restrictie la limitele bazei cu steag;

Reguli :

1) "Aparatorii" nu pot parasi baza cu steag sau ariile unde au fost limitati;

2) "Atacatorii" pot ataca din orice loc al terenului;

3) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;

4) Va fi fixata o limita de timp de 30 de minute

5) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

6) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

 

Pentru a castiga jocul :

- Echipa care ataca va fi desemnata castigatoare daca elimina toti jucatorii adversi( captureaza baza - obiectivul).

- Echipa care se apara va fi desemnata castigatoare daca nu pierde obiectivul in 30 minute sau elimina toti jucatorii adversi.